می تواند نارسایی کلیه می شود را معکوس از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند نارسایی کلیه می شود را معکوس از دیالیز

می تواند نارسایی کلیه می شود را معکوس از دیالیز؟ نارسایی کلیه یک بیماری بیماری جدی، که نیاز به دیالیز حفظ حیات بیمار در برخی از زمان است. با این حال، بسیاری از بیماران تمایلی به دیالیز هستند. آنها تعجب می دانم که اگر نارسایی کلیه می تواند جدا از دیالیز معکوس شود.

به طور کلی، دو نوع از نارسایی کلیه وجود دارد: نارسایی کلیه حاد و نارسایی مزمن کلیه. با درمان به موقع و مناسب، نارسایی حاد کلیه می تواند معکوس شود. با این حال، در بسیاری از موارد، به علت درمان نامناسب و یا تاخیر، نارسایی حاد کلیه پیشرفت به نارسایی مزمن کلیه. برای نارسایی مزمن کلیه، آن را یک بیماری علاج ناپذیر است و نمی تواند در گذشته معکوس شود. با این حال، پس از سال ها تجربه، آن را نشان داده است که نارسایی مزمن کلیه را می توان تا حدی با ترکیب طب چینی و طب غربی بهبود یافته است. شکی نیست که این یک امید تازه برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه را وجود دارد.

سلول های بنیادی می تواند عملکرد کلیه در حدی معکوس می باشد. این ترکیبی از داروهای چینی و داروهای غربی است. در این روش درمانی شامل شش مرحله است:

1. تشخیص ایمنی

2. ترخیص کالا از گمرک ایمنی

3. تحمل ایمنی

4. انسداد ایمنی

5. مقررات ایمنی

6. حفاظت از سیستم ایمنی

بعد از این teatment که بیماران می توانند برای بهبود وضعیت بیماری نارسایی کلیه بدون دیالیز داشته باشد.

در حال حاضر بسیاری از درمان های جایگزین برای نارسایی کلیه دیالیز جدا از قبیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دارو حمام، پا حمام و مخلوط مای کانگ، و غیره اگر شما می خواهید برای یادگیری اطلاعات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید به ما یک پیام زیر ترک و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: